یزدفردا: فرماندار یزد در بازدید از ستادهای تبلیغات انتخاباتی نامزدها: برنامه محوری در تبلیغات انتخاباتی و پرهیز از کلی گویی و فریب افکار عمومی

عزیزا... سیفی فرماندار در بازدید از ستاد های تبلیغات نامزدهای انتخاباتی شهرستان یزد بر رعایت قوانین باید توسط تمام نامزدهای انتخابات و برنامه محوری در تبلیغات انتخاباتی و پرهیز از کلی گویی و فریب افکار عمومی تأکید کرد.

عزیزا... سیفی با بیان اینکه روز 12 اسفندماه روز ایستادگی مردم با بصیرت ایران اسلامی در مقابل دشمنان داخلی و خارجی نظام است گفت: در حال حاضر بنابر گزارشهای رسیده 120 شبکه ماهواره ای در حال رصد کردن فعالیتهای انتخاباتی در کشور است و این شبکه ها هر روز با تبلیغات مسموم و آلوده در صدد این می باشند که با القای تحریم و تهدید بتوانند حضور مردم را در این دوره از انتخابات کمرنگ نشان دهند که بازهم مردم شریف با حضور باشکوه خود در روز 12 اسفندماه در پای صندوقهای رأی ضمن تجدید بیعت باآرمانهای امام ، انقلاب ، شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری مشت محکمی را بر دهان یاوه گویان و دشمنان خواهند زد.

 وی خاطر نشان کرد امروز به برکت انقلاب اسلامی مردم آزادانه می توانند برای سرنوشت و آینده خود تصمیم گیری نمایند و این واقعیت به تمام جهانیان نشان می دهد که در ایران دموکراسی و مردم سالاری واقعی اجرا می شود.

 رئیس هیأت اجرایی شهرستان یزد از کاندیداها خواست از هرگونه اسراف و صرف هزینه های زیاد پرهیز نمایند و تنها با به بیان اهداف و برنامه های خود بپردازند تا مردم بتوانند اصلح ترین را برای نمایندگی خود در دوره نهم مجلس شورای اسلامی برگزینند.

 فرماندار با تأکید به اینکه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در این سه دهه بیشمار بوده است به نامزدها توصیه نمود در جلسات تبلیغاتی خود در مورد جهش ها و پیشرفتهای علمی که در عرصه های مختلف بدست آمده است سخنرانی نمایند.

 قابل توضیح است شب گذشته فرماندار از ستاد تبلیغات انتخاباتی 7 نامزد انتخابات بازدید همچنین از  سایر ستادها نیز تا زمان مقرر در تبلیغات جهت خدا قوت و قدردانی تلاشهای آنان ادامه خواهد یافت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا